Децата во карантин забораваат како да користат прибор за јадење

Забележано е дека со пандемијата повеќето деца во Англија се враќаат назад со своето учење - а некои значително се уназадиле со своите социјални вештини, вели Офстед.

0
317

Извештајот од набљудувачката организација за образование предупредува дека некои мали деца заборавиле како да користат нож и вилушка или се вратиле назад во пелени.

Постарите деца ја изгубија „издржливоста“ за читање, велат инспекторите.

Одделот за образование вели дека тоа ја покажува потребата училиштата да останат отворени.

Поделени искуства

Офстед го испитала влијанието на пандемијата Ковид-19 врз децата, врз основа на посетите на 900 училишта и даватели на услуги за децата во рани години оваа есен – и открила дека тоа е многу поделено искуство.

Главниот инспектор, Аманда Спилман, вели дека постојат три „широки групи“ кои опишуваат што се случило:

„Најпогодената“ група на мали деца страдале од времето надвор од училиштето, враќајќи се наназад во развојот на вокабуларот и бројките и „повторно враќање во пелени кај децата кои веќе биле одвикнати од нив“ или ги заборавиле „основните вештини“ како што се употреба на нож и вилушка.
Поголемиот дел од децата во средната група „се повлекле наназад во нивното учење во различен степен, бидејќи училиштата биле затворени за повеќето деца и движењето било ограничено“, а во извештајот се вели: „Изгубеното учење е неспорно, но тешко е да се процени“.
Исто така, има деца на кои затворањето им е позитивно искуство – овие деца, од поддржувачки, но не нужно и од добро заштитени средини, можеби имале поголемо чувство за заедништво со родителите и „квалитетно време“ како семејство.
Но, г-ѓа Спилман вели дека ова не се делело по линијата на предности и лишувања, туку наместо тоа, со фактори како што се дали родителите биле во можност да поминуваат време со децата и семејствата имајќи, како што опишала таа, „добра структура на поддршка“.

Меѓу постарите деца, Офстед предупредува на губење на концентрацијата кај оние што се вратиле на училиште и дека „мрежните расправии“ што започнале на социјалните мрежи за време на карантинот сега „се играат во училница“.

Дополнително финансирање на обуки за училиште

Децата заостанаа три месеци, велат наставниците.
Учениците се испратени дома од половина од средните училишта
Исто така, постојат извештаи за губење на физичката подготвеност, додека другите ученици покажуваат „знаци на ментален стрес“, со загриженост за нарушувања во исхраната и самоповредување.

Постои загриженост за учениците кои досега не се вратија на училиште – а во една третина од училиштата има „зголемување на децата што се оддалечуваат од училиште за да се школуваат дома“.

Училишно „гаснење пожар“

Но, инспекторите велат дека училиштата сè уште имаат практични проблеми во врска со одржувањето настава за време на пандемијата, со предизвик да работат меурчиња и да одговорат на епидемиите на Ковид.

Џеф Бартон, лидер на синдикатот на главни наставници на ASCL, вели дека извештајот „строго го покажува едукативното и емоционалното влијание на затворањето на училиштата и зошто треба да сториме сè што е можно за училиштата да бидат отворени“.

Но, тој предупредил дека станува финансиски неодржливо да се одржуваат училиштата во функција, со трошоците за безбедносни мерки и потребата да се плаќа за снабдувачкиот персонал кога наставниците треба да се самоизолираат.

Портпаролката на Одделот за образование вели: „Владата беше јасна дека враќањето на сите ученици и студенти во редовно образование е национален приоритет“.

Таа вели дека фондот од 1 милијарда фунти, вклучувајќи и поддршка за подучување, ќе помогне да се надополни изгубеното учење.

Фото: Unsplash

[better-ads type='banner' banner='999' ]