Се смета дека на децата кои имаат тешкотии да ги извршуваат домашните задачи со домашните задачи им се создаваат фрустрација и конфузија и се поставува прашањето колку овој концепт носи придобивки во образованието на децата.
Воспоставена практика
Давањето домашна задача е дел од образованието стотици години. Хорас Ман и спроведувањето на неговата идеја за образование беше момент во кој домашната задача ја доби улогата што ја има денес. Со оглед на оваа поврзаност, наставниците не ги доведоа во прашање неговите придобивки до неодамна, кога почнаа да забележуваат дека домашните задачи не им донесуваат доволно добро на децата за концептот да продолжи да се применува. Причината е што понекогаш децата не го разбираат целосно материјалот на час, а дома немаат систем за поддршка, па стануваат вознемирени и губат интерес за учење.
Во случај на деца кои имаат систем на потпора дома, фрустрацијата од неразбирање на материјалот се претвора во изливи на незадоволство кон домашните. Ова доведува до семејни конфликти и акумулација на стрес.
Ограничена предност на концептот
Експертот Алфи Кон смета дека има предности во домашните задачи кога станува збор за стандардизирани тестови. Меѓутоа, бидејќи тие не нудат вистински приказ на знаењето на децата, користа од стандардизираните тестови не држат доволно вода.
Промена на перцепцијата за домашните задачи
Истражувањето, предводено од Кон, кој го напишал делото Тhe Homework Myth, истакнува бројни недостатоци во домашните задачи. Тој верува дека кога децата не трошат многу од своето слободно време на домашни задачи, тие задржуваат поголема љубов кон учењето, помалку конфликт со семејството, па дури и постигнуваат подобри резултати на тестовите.
Многу постари наставници се приклонуваат кон ставовите на Кон. Родителите се уште се поделени, а сe повеќе ги забележуваат придобивките од укинувањето на домашните задачи за своите деца.
Според Форбс, домашните задачи со цел да се повтори наученото во училиште нема смисла ниту носи долгорочни придобивки. Истражување по истражување покажуваат дека укинувањето на домашните задачи нема влијание врз академскиот успех. Меѓутоа, кога наставниците би имале алатки за одредување посебни задачи надвор од часот, што ќе го подобрат учењето и креативноста кај децата, домашните задачи од овој тип би можеле да бидат корисни. Додека тоа не стане реалност, совесните и прогресивни наставници ќе продолжат да бараат начини да ги мотивираат и соодветно да ги стимулираат децата да учат и шират знаење.
Фото: Pexels