Онлајн настава – дали наеднаш сите станаа генијалци?

Кога ќе помине пандемијата, би било интересно да се видат некои официјални податоци за успехот на учениците. На пример, оние што секогаш биле добри, одеднаш станале одлични?

0
778
Фото: Pexels

Почетоците на онлајн наставата не беа лесни ниту за воспитувачите, ниту за учениците, ниту за родителите. Од сите новини што овој вид на настава ги воведуваше во нивното секојдневје, најмногу еволуирало препишувањето и снаоѓањето за повисоки оценки.

Кога ќе помине пандемијата, би било интересно да се видат некои официјални податоци за успехот на учениците. На пример, оние што секогаш биле добри, одеднаш станале одлични?

Откако има училишта, има и деца кои препишуваат. Она што порано беа ливчињата, денес се мобилните телефони кои пред пандемијата беа криени од наставниците на најневеројатните места. Што донесе наставата преку Интернет и како изгледа мамењето сега?

Системот за оценување и правилата што важат додека детето одговара од дома варираат од училиште до училиште, од професор до професор.

„Најмалку мамат кога одговaрaат усно, со вклучена камера, иако реално целиот ѕид отспротива може да биде излепен со материјалот. Кога ги прават тестовите, нема контрола. На секој може да му ја дадете пристапната шифра за својот мејл и за училницата и да го направи тестот наместо вас. Тоа е реалноста и тоа го знаеме“, велат наставниците.

Кога станува збор за математиката, ситуацијата е нешто поразлична затоа што некој сепак треба да ги реши задачите. Сепак, популарната апликација Photomax за време на онлајн наставата доживеа процут кај децата. Доволно е да ја скенирате задачата и да ја добиете постапката и решението, што е малку потешко додека се во училницата, особено ако немате интернет или ако наставникот за време на тестот се шета помеѓу клупите.

„Знам кога ја користеа апликацијата затоа што тогаш решението содржи 20 чекори, а процесот во наставата околу шест. Плус, ако отсекогаш сте имале проблем да дојдете до првите три, и сега одеднаш имате точни решенија со 20 чекори за сите задачи, секако дека е сомнително. Сепак, нашите раце се врзани“, велат наставниците по математика.

Иако имало многу поплаки од мајки и татковци дека откако е воведена онлајн наставата децата учат повеќе од кога и да е, имало и такви кои ги пишувале домашните и ги решавале тестовите наместо децата, па масовно се пишувале петки.

„Тие им прават лоша услуга, им реков на некои мајки дека тоа ќе им се удри од глава на децата, но не вредеше. А, наставниците забележуваат дека одеднаш сите станаа генијалци, и беше јасно што се случува, но немаше начин да се промени тоа“, велат наставниците.

Друго открива дека таа ја казнила својата ќерка кога открила дека ги напишала контролните решенија на парче хартија што ја залепила на шише со вода.

Една мајка вели дека полудела кога видела дека нејзината ќерка ги зачувала одговорите за контролната кај наставниќката за која знаела дека не ги менува прашањата и ги залепила на шишето за да не биде сомнително.

Децата навикнаа да поминуваат подобро со малку работа и труд. Тие не разбираат дека кога сето ова ќе заврши, ќе биде целосен хаос за нив.

Се чини дека рацете на сите им се врзани и дека секој прави најдобро што може и смета дека е најдобро. Единственото прашање што останува е – што ќе правиме утре со толку одлични ученици?

Текстот е од ТУКА.

Фото: Pexels

[better-ads type='banner' banner='999' ]